تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 - 10:08
کد خبر : 11071

شهردار املش: وضعیت آسفالت کمربندی املش بسیار نامناسب است

شهردار املش: وضعیت آسفالت کمربندی املش بسیار نامناسب است

جارستان-شهردار املش با بیان اینکه وضعیت آسفالت کمربندی املش بسیار بحرانی است گفت: برای روکش آسفالت آن به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و حمایت مسئولان بالادستی در شهرستان و استان را می‌طلبد. بابک ریحانی  با بیان اینکه اعتبارات عمرانی شهرداری املش امسال بیش از ۳ میلیارد ریال افزایش یافته است اظهار داشت: ۷

جارستان-شهردار املش با بیان اینکه وضعیت آسفالت کمربندی املش بسیار بحرانی است گفت: برای روکش آسفالت آن به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و حمایت مسئولان بالادستی در شهرستان و استان را می‌طلبد.

بابک ریحانی  با بیان اینکه اعتبارات عمرانی شهرداری املش امسال بیش از ۳ میلیارد ریال افزایش یافته است اظهار داشت: ۷ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال اعتبار عمرانی از منابع مختلف دولتی امسال برای اجرای ۷ پروژه به شهرداری املش اختصاص یافته است که ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بیشتر از سال گذشته است.

شهردار املش اعلام کرد: از مجموع این میزان اعتبار، یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال برای آسفالت کمربندی املش و ۵ میلیارد ریال برای زیرسازی، بهسازی و روکش آسفالت سایر خیابان‌های شهر املش اختصاص داده شد.

وی به اعتبارات سایر پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار برای هدایت و دفع آب‌های سطحی شهر املش، ۲۵۰ میلیون ریال برای بهسازی پارک میرزا کوچک خان مرکز شهر املش و ۳۰۰ میلیون ریال هم برای ایجاد جاذبه‌های گردشگری در پارک مذکور اختصاص یافت.

ریحانی افزود: ۴ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال اعتبار عمرانی از منابع دولتی سال گذشته برای اجرای ۵ پروژه به شهرداری املش اختصاص یافت که از مجموع این میزان فقط ۶۴۱ میلیون ریال معادل ۱۵ درصد آن تخصیص یافت که این امر باعث کندی روند اجرای پروژه‌ها در املش شد.

شهردار املش گفت: وضعیت آسفالت کمربندی املش به طول ۳ کیلومتر که بخش اتاقور لنگرود را به بخش مرکزی املش و در ادامه به شهر رانکوه متصل می‌کند بسیار بحرانی است که برای روکش آسفالت آن به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و حمایت مسئولان بالادستی در شهرستان و استان را می‌طلبد.

تسنیم در املش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.